TÜGİK YİK Başkanı Erhan Özmen " Münih,Salzburg ve Audi"

Sosyal Medyada Paylaş

TÜGİK YİK Başkanı Erhan Özmen   Münih,Salzburg ve Audi

Münih,Salzburg ve Audi

Geçen hafta sonu Gaziantep’ten 21 sanayici arkadaşımla Audi’nin daveti ve Acarsan Otomotiv'in  Organizasyonuyla Münih ve Salzburg seyahatindeydik.

Kurumsallaşma, gelecek vizyonu oluşturabilme, markalaşma, marka ile birlikte kenti pazarlama, kişisel gelişim, dinlenme her şeyin profesyonelce bir araya getirildiği müthiş bir seyahat. Ama en az o  kadar önemli olan bir diğer şey de  arkadaşlarımızla yakinen sohbet etme fırsatı yani paylaşımı yaratan bir seyahat...

Organizasyonun mükemmel olması adına Mesut Acar epey emek harcamıştı, sağ olsun. Amaaa. !!! Audi diye hepimizin bildiği uluslararası bir markanın yaptığı organizasyonu da ağzımız açık izledik diyebilirim. Onlar için belki sıradan, belki rutin bir çalışma idi.  Ancak marka bilinirliliğini artırmak, marka imajını yükseltmek ve marka sempatisi oluşturmak adına yaptıkları çalışmalar karşısında şaşırdık “işte vizyon” bu dedik.

Havalimanından bizleri alarak Münih'te ki Audi merkezine geldik.. Audi’nin geçmişten günümüze uzanan bir sunumu ve 1921’lerden itibaren ürettikleri araçlardan oluşan muhteşem müzeyi gezmekle başladık bu keyifli vizyon yolculuğuna.

Gezi akabinde her iki kişiye tahsis edilen farklı modellerden oluşanR8 V10 spor Audiler ile Münih'ten 260 km uzaklıktaki Berchtesgaden şehrine hareket ettik.

Almanya ve Avusturya'nın sınırında olan ve sonbaharın harika doğasını daha da muhteşem kıldığı   Berchtesgaden şehri ve lokasyonu ancak çizgi filmlerde görülebilecek kadar büyüleyici idi.

Araçların navigasyonları aynı güzergâha programlanarak ekibin dağılmadan birlikte keyifli bir yolculuk gerçekleştirmesi hedeflenmişti. Bu yolculuk boyunca tahsis edilen 11 araç hem biz kullanıcıların beğenisine sunuluyor hem de güzergâh boyunca görenlerin dikkatinin çekilmesi sağlanıyordu.

2. ve 3. gün farklı lokasyonlarda hem sürüşlere devam ettik hem de her gün 2 saate yakın muhteşem  orman içerisinde yürüyüşlerimizi gerçekleştirdik.

Yemek konusunda Bavyera bölgesinin şinitzelleri  vasat kalsa da Intercontinental SPA Otelinin mükellef kahvaltıları bu durumu fazlasıyla telafi etti.

Netice i kelam; Audi’nin pazarlama için oluşturduğu akıl dolu stratejilerini inanılmaz beğendik. Demek  ki, bir Audi markası boşuna küresel olmuyor, bir Almanya da boşuna bir dünya devi olmuyormuş.

Darısı başımıza diyerek İstanbul'a yola koyulduk ve vira Bismillah deyip uçakta bu yazıyı kaleme aldım. Siz değerli okuyucular bu anıları okurken ben de sektörümüz ile Ürgüp’te Anadolu Un Sanayicileri Derneği Ev Sahipliğinde ve TUSAF organizasyonunda gerçekleştirilecek olan "Hasat Sonrası Buğday Rekoltesi Ve Beklentiler Toplantısında” olacağım. Elbette ki iki organizasyonu bir çok farklı boyutuyla  karşılaştırıyor ,yorumluyor olacağım.

Ümit ediyorum önümüzdeki hafta "Ürgüp ve buğday "değerlendirmelerini paylaşırım siz değerli okuyucularla...

Güzel ve serin bir hafta sonu dileğiyle.

Kalite asla  bir tesadüf değil , daima  akıllı bir gayretin sonucudur ..

JOHN RUSKİN

© 2012 TUGİK | Türkiye Girişimci İş İnsanları Konfederasyonu. Her Hakkı Saklıdır.